glasprismor.glasdeco.se
Handslipade glasprismor - vackraste fönsterdekorationer


Bildgalleri
- andliga
-
djurmotiv
-
figurella motiv
-
hjärtan
-
laminerade
-
neutrala motiv
-
somriga motiv
-
spegelprismor
-
textprismor
-
vintriga motiv
-
ängelmotiv
-
personliga motiv
Presentförpackning
Gästbok
Index
Mina andra hemsidor, glas till andra tillfällen

Priser

Alla priser är i svenska kronor och inkluderar moms.
I priset ingår fakturering, administration, glaskostnad, arbetskostnad, förbrukningsmaterial, packning, emballage och expedition.

Tillval kan vara t.ex.
presentförpackning samt handgjorda hälsningskort.


Frakt

Fraktkostnad tillkommer varje paket enligt postens normer, om inget annat anges. Jag brukar emballera väldigt bra, och det resulterar små paket, ibland tjockare än 3 cm, men jag tror att du hellre väljer 12 Kr extra för skrymmande brev än trasig leverans. Jag har inte haft problem med försvunnet gods hittills.


Betalning och leveranssätt

Om du betalar i förväg på mailfaktura, skickar jag paketet så fort jag ser att pengarna kom in på mitt konto. Leveranstiden är oftast mycket snabb men du kan beställa prisman till ett visst datum framåt i tiden också.

Du kan också välja att betala då du hämtar ut försändelsen, då Postens avgift 85 Kr tillkommer.

Ångerrätt/öppet köp


Du har ångerrätt/öppet köp i 10 arbetsdagar på beställningar utan personlig anknytning (t.ex namngravyr) , och du står för returfrakten. Varans pris får du tillbaka så fort jag fick tillbaka glaset oskadat, lika omsorgsfullt packat i originalemballage.


Reklamation

Skulle du mot all förmodan bli missnöjd med mitt arbete, gäller naturligtvis reklamationsrätt, men du måste ha goda skäl.

Skador under leverans

Jag paketerar med vana för ömtåligt gods, det vill säga att du kan räkna med skadefri leverans. Det kan däremot uppstå extrema förhållanden, då inte detta räcker, exempelvis om postbilen krockar eller liknande,
men chansen till detta är så gott som minimal.

Om du valde oförsäkrad brevsändning, kan varken Posten
eller jag ersätta varan så därför är det alltid din risk att välja brevsändning.

Jag brukar dock vara snäll och lämna 50 % olycksrabatt
för en ny prisma om du hör av dig den dagen du fick prisman.
För att undvika missbruk av detta brukar jag begära ett foto av transportskadan.

Skador som uppkommer senare kan jag självklart inte ta ansvar för.

Övrigt

Läs gärna i min gästbok
och titta gärna
"
Mina andra hemsidor, glas till andra tillfällen"
längst ner i menyn.

Vänligen ange alla dina uppgifter som jag behöver veta för att kunna hantera din beställning/dina önskemål flytande. Se under knappen längst upp till höger.

Jag utnyttjar aldrig kundernas uppgifter i reklamsyfte. Jag hoppas att du blir så nöjd med varorna så du återkommer ändå och du är alltid välkommen.



upp